Top 3 paletki do makijażu oczu

Witajcie kochani!Witam się dopiero teraz,po tak długiej - rocznej przerwie,ale kiedyś musiało to nastąpić.Naszła mnie myśl,żeby kontynuować bloga i zacząć wszystko od nowa.Postaram się być systematyczna i raz na tydzień dodawać posta.Bez zbędnego gadania przejdzmy do sedna postu!

Jednym z ulubionych elementów makijażu  to oczy.Jak to mówią,oczy są odzwierciedleniem duszy.Kocham eksperymentować z kolorystyką i strukturami cieni.To jak praca artysty,który kolejnymi pociągnięciami tworzy piękny obraz.Dobrze pomalowane oczy stają się jednym z największych atutów twarzy.Więc,chciałabym Wam pokazać trzy paletki godne polecenia,którymi stworzycie zarazem makijaż dzienny jak i wieczorowy!

Pierwszą paletką cieni jest  Too Faced "Sweet Peach".Zawiera ona 18 cieni w podobnej kolorystyce,choć niektóre kolory odbiegają od pozostałych.Jest to niewątpliwie najlepsza paletka z Too Faced!Pozwala na zrobienie makijażu dziennego,świeżego i dziewczęcego jak i imprezowego.Jeżeli uwielbiasz kolory brzoskwiniowie,jest to paleta wprost stworzona dla Ciebie!Co do cieni,mają przeciętną pigmentację,więc dla dziewczyn zaczynającą przygodę z makijażem jest wspaniała!Również świetnie się blendują.Najlepszą zaletą tej paletki jest jej zapach!Mhh...Przepiękny aromat brzoskwinek!

Drugą paletką jest Zoeva "Coco Blend".Jest dwa razy tańsza od poprzedniej,ale jej jakość jest porównywalna z Too Faced,nawet trochę lepsza.Paleta zawiera 10 cieni o idealnej pigmentacji!Cienie blendują się cudownie bez bazy i nie trzeba się męczyć i dokładać cieni,jak przy tańszych paletkach bywa.Idealna ciepło-chłodna kolorystyka pasuję do większości makijażów dziennych.Jeżeli ktoś poszukuje porządnej paletki,która wystarczy mu na lata i której jakości może zaufać - polecam gorąco!

Trzecią paletką jest The Balm "Nude Dude".Zawiera ona 12 cieni w przepięknym,designerskim opakowaniu,w którym znajduję się dołączony do paletki pędzelek,którego szczerze mówiąc nie używam.Jak poprzednie paletki pigmentacja jest boska i blendują się równie świetnie!Zestaw kolorów - zarówno jasnych jak i ciemnych są dość uniwersalne.Moim ulubionym faworytem z tej palety cieni to zdecydowanie kolor "Feisty".Boski fiolet z połączeniem odrobiny różu.

I to wszystko w tym poście.Mam nadzieję,że zachęciłam Was do zakupu jednej z tych trzech paletek!Do następego postu,buziaczki!

                                                                                                                              Wiktoria




25 komentarzy:

  1. This colors is amazing. I like all... kisses

    http://www.ioannesstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się Zoeva!!!
    Supi blog leci obserwacja!
    https://popiolkova.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku planuje kupić Zoeve :D

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Te 2 pierwsze mi się bardzo podobają. Szkoda tylko, że nie znam się na makijażu oka ;/
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie mi się podobają.

    Obserwuję :)
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, ja niestety mam problem tłustej powieki i nie stosuję cieni dość często. Gdybym miała wybór, to wybrałabym drugą paletkę, ma fajne odcienie, których na moich paletkach nie posiadam, moje są w większości nude :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie Too Faced skradła moje serce, przepiękne kolory. Musze ją mieć :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam żadnych z tych paletek ale ostatnia tak bardzo mi się podoba, że chętnie bym ją zakupiła :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mam żadnej z tych palet ale Too Faced mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post, mam ta paletke z zoevy i kocham ja calym sercem jest cudowna ! :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam, że Zoeva jest świetna jak na początek:) Ja jestem zakochana w mojej Morphee!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę, chyba wreszcie muszę sobie kupić jakaś jedną porządną paletkę. Najbardziej jestem przekonana na tą z Zoevy. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo tak! ta pierwsza paletka to istne cudenko <3 kocham ja!

    nowy post!
    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie paletki trafione w mój gust! <3

    Obserwuje :*
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kolorki :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/10/stylizacja-w-kolorach-rozu-i-czerwieni.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się wszystkie trzy podobają 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne są te paletki! :D
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie te paletki mają przepiękne kolory ;)

    http://gabrysiaaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie super ale nude podoba mi się najbardziej 😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam wiele dobrych opinii o każdej z nich, żadnej jednak jeszcze nie miałam okazji wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Colours in the palette are so beautiful...
    www.stylebasket.in

    OdpowiedzUsuń
  22. I love these palettes The colours are incredibly beautiful xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com/2019/01/my-holiday-style-with-rosegal.html

    OdpowiedzUsuń

» Dziękuję za wszystkie komentarze, to one motywują mnie do dalszej pracy.
» Jeżeli spodoba Ci się blog - zaobserwuj. Na pewno się odwdzięczę.
» Chętnie wejdę w każdy link, który zostawicie. :)
»Zakaz rozprzestrzeniania zdjęć to jest karalne!