American Dream

Witajcie kochani!Ponad 2 miesiące temu spełniłyśmy nasze największe marzenie,którym było USA.Nie oryginalne,prawda? Pewnie tak.Każdy z nas zna kogoś,kto chce pojechać do Stanów.Podróż do tego miejsca marzyła nam się od bardzo dawna.Nadal nie jesteśmy w stanie pojąć,że byłyśmy w miejscu,które było dla nas czymś nieosiągalnym.Na Florydzie,bo tam się zatrzymaliśmy,przeżyłyśmy tyle różnych przygód i doświadczyłyśmy wiele niezapomnianych wspomnień!Przed wyjazdem miałyśmy wiele czarnych scenariuszy - od spóznienia na samolot do katastrofy lotniczej (na szczęście jesteśmy całe i zdrowe).Odetchnęłyśmy z ulgą,kiedy pan na stanowisku wizowym w Tampie oddał nam paszport i powiedział " Welcome to United States".
W ciągu 2 tygodni odwiedziłyśmy pierwszy na świecie Disney World znajdujący się w Orlando,spacerowałyśmy ulicami Miami Beach i opalałyśmy się na jednej z najpiękniejszych plaż w USA - Clearwater Beach.
Jeżeli chcielibyście szczegółowy opis naszego pobytu - zadawajcie pytania w komentarzach.Być może powstanie osobny post!Tym razem zapraszam Was do obejrzenia małej części naszych wspomnień w USA!















51 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia. O co chodzi z katastrofą lotniczą?

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Byłoby mi miło, gdybyś zadała mi pytanie do Q&A, które planuję zrobić.

    Mój blog
    Mój kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju przepiękne ujęcia! Fajnie chwytasz chwilę w aparat:D ja samolotem boję się latać.... obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam jeszcze w USA, ale chciałabym odwiedzić to miejsce.

    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chciałabym odwiedzić Stany Zjednoczone. Mam nadzieję, że mi się to uda i spełnię to marzenie! Cieszę się, że spędziłyście tam wspaniały czas i wyjazd był udany.
    Pozdrawiam,
    https://www.monabednarska.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę! też mi się marzy taki wyjazd, Super zdjęcia i post!
    https://freshisyummy.blogspot.com/2018/10/halloween-inspirations-2018.html

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko, zazdroszczę! Chciałabym odwiedzić kilka miejsc w USA :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. What a great post Love it xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com/2018/10/save-big-with-rosegal-this-halloween.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Woow, zazdroszczę takiego wyjazdu. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Great America! :)
    Hi Awesome post :)
    Would you like to follow each other via Blog FB Twitter G+ Bloglovin and Instagram?
    My Fifty Shades Fashion Blog
    My Instagram
    My G+
    My Facebook
    My Twitter
    My Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna fotorelacja :D Ostatnie zdjęcie mnie zachwyciło *.*
    Można tylko pozazdrościć ;) Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wonderful post, dear! ♥ I really liked it!
    Hugs ♥
    LIANA LAURIE | | My new video

    OdpowiedzUsuń
  12. I like your blog, its really dope.

    Do you want to follow each other?

    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.

    We can follow each other on Instagram @dujovicandjela, let me know in the comments so I can follow you back.



    www.bekleveer.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. o maaatulu, bardzo ci zazdroszcze!! to moje marzenie moc znalezc sie w USA <3
    co do fotorelacji- miazga B)

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. I envy, I would also like to look into the USA. Very nice photos :)
    I'm following your blog :)

    everyday-lifecz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę :) To rowniez i moje marzenie ;)

    Pozdrawiam :*

    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi! I see that you a fantastic blog!
    I really like your design and that's how you write😊
    I like to be in touch with so great and inspirational blogs. That why i wanted ask
    follow for follow?

    https://makeupislovee.blogspot.rs/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice blog, nice post.. Have a nice week :)
    https://yesimlehertelden.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne zdjęcia. Zazdroszczę wyjazdu. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne ujęcia, mi też się marzy USA <3

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę, przepiękne miejsca ❤️ To ten moje marzenie żeby tam poleciec. 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę tej wyprawy, sama chciałabym tam pojechać jednak nie na Floryde lecz do Nowego Yorku ❤
    Piękne zdjęcia 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna relacja :) Zazdroszczę wyjazdu

    OdpowiedzUsuń
  23. Great pictures darling and looks like you had a fabulous time!

    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Stany to również moje marzenie. Pozazdrościć takiego wyjazdu <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  25. Such gorgeous photos.

    www.pink-purpledots.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super, cieszę się, że spełniłaś swoje marzenie :D i fajnie, ze to nie były Hawaje itp a coś ambitnego :D

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Łał super! Ja tak bardzo marzę aby pojechac do USA i mam nadzieję że sie kiedys spelni :) Świetnie że mieliscie okazje tam pojechać :) Dodaję blog do obserwowanych, zapraszam na mój blog i jeśli się spodoba to do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszę! Ostatnio wybrałam się do Anglii, a teraz moim kolejnym celem będzie USA <3
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Warto wierzyć, że marzenia się spełniają! USA to chyba spełnienie marzeń wielu osób ;)

    Mój blog Miszczak.photography

    OdpowiedzUsuń
  30. Super, świetnie spedzony czas :O

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/09/pozegnanie-lata-w-szarosci.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale świetnie! Warto spełniać swoje marzenia :) Fajnie, że mogłyście tam pojechać.
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  32. Zazdroszczę ci kochana bardzo :(

    ) Blog <3
    Jeśli się spodoba zostań ze mną <3 :* :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Amazing images So glad you had an incredible time xoxo Cris
    https://thevisionarytoolkit.com/yoga-diet-fashion/

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie:
    http://milentry-blog.blogspot.com/2018/10/you-are-miracle.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Besides all those amazing pictures, those pancakes really caught my eye.. haha, lovely post dear!

    A new post is on my blog ♥
    Colourful Madness

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow, gratuluję spełnienia marzenia! Ja baardzo chciałabym odwiedzić Californię!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. najważniejsze, że miło spędziłyście czas :3 powodzenia w spełnianiu następnych marzeń :D
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. USA to marzenie nie jednego z Nas :d Ja mam tam ciocię, ale jeszcze u niej nie była, bo bym chciała pojechać na tak 2 miesiące, by zdazyć wszystko zobaczyć ;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale wam zazdroszczę! Wspomnienia na całe życie. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowne zdjęcia. Sama z chęcią odwiedziłabym USA. Mam nadzieję, że i mi się to uda.
    Serdecznie pozdrawiam.
    https://nacpana-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. wow, amazing post. Would you like to follow each other?

    https://styleoflifet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Moim wielkim podróżniczym marzeniem też jest USA :)

    normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

» Dziękuję za wszystkie komentarze, to one motywują mnie do dalszej pracy.
» Jeżeli spodoba Ci się blog - zaobserwuj. Na pewno się odwdzięczę.
» Chętnie wejdę w każdy link, który zostawicie. :)
»Zakaz rozprzestrzeniania zdjęć to jest karalne!